دور همی ۴


من و دوستان تنیس

همه چی میزارم

_من ریواس روکاکی هستم و شما؟

ادمیتا_من ادمیتا هستم کاپیتان تیم

_وای وای ترسیدم

صدا_به به خانم بینوا این جاست .

ای دل قافل ریومای خر که اینجاست

_بله کارم داری؟

ریوما_خیلی پرویی سرم رو شکوندی طلبکارم هستی؟

_بله.

یه پسر_چی شده ریوما بدو برو سر تمرین.

ریوما_باشه کاپیتان.

ادمیتا_هما بدو بیا سرتمرین.

هردوتاشون هول شدن و هم زمان دستای منو کشیدن که ببرن سر تمرین.

_هی هی منم ادما دستم کنده شد.

تا اینو گفتم دستای مصنوعی که برای شوخی دستم کرده کنده شدن.

هما_کنده شد

ریوما_وای وای.

من دستامو پستم قایم کرده بودم کلی دختر و پسر دورم.

کاپیتان پسرا_ریوما چی کارکردی؟

ریوما_من که کاری نکردم.

_خخخخخخخخخخخخخخخخخ 

یه پسر دیگه_دستت کنده شده میخندی؟

_اره به خاطر اینکه.

تا ادامه حرفم رو بگم دستم رو بیرون اوردم که همه کپ کردن  وبعد زدن زیر خنده چز چند نفر.

هما_سکتم دادی دختر.

ریوما_خیلی دیونه ای.

هردادهرداد_دیونه

_بسه بسه از تعریف شما ها ممنونم.با اجازه میرم سر کلاسم.

سریع درفتم  که به کلاس رسیدم تاوارد شدم همه بلند شدن اخه درو محکم باز کردم.

دختره_اروم باش.

_شما؟

دختره _من.........

به جون شما امتحان دارم جبران میکنم.


نظرات شما عزیزان:

sabrina
ساعت21:09---2 دی 1394
عالی بود

سایو فوجی
ساعت23:28---30 آذر 1394
درک میشود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 آذر 1394برچسب:,ساعت 19:7 توسط ریواس روکاکی| |


Power By: LoxBlog.Com